Reklamacja

Reklamacja

Bardzo nam przykro jeżeli zawiedliśmy Twoje zaufanie i zakupiony produkt nie spełnil Twoich oczekiwań jakościowych.
Nie chowamy głowy w piasek! Jeżeli produkt posiada wadę lub powstała ona w toku użytkowania - skorzystać możesz z prawa do reklamacji.
Aby dokonać reklamacji:
Przejdź do zakładki "Chcę zareklamować produkt" i podaj numer zamówienia oraz adres email, którego użyłaś podczas składania zamówienia.
Jeśli masz u nas konto możesz również zalogować się i przejść do zakładki "Reklamacje", która znajduję się na Twoim koncie.
Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot oraz produkty z listy, które chcesz zareklamować.
Dodaj opis wady oraz zdjęcia obrazujące problem.
Zdecyduj czy przesyłkę wyślesz do nas pocztą czy też dostarczysz ją do naszych butików.
Określ również w jaki sposób chciałbyś otrzymać ewentualny zwrot środków.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 30 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
O finale reklamacji zostaniesz powiadomiona poprzez wiadomość e-mail.
Adres, na który należy wysłać reklamowany produkt:
LAURELLA
ul. Św. Michała 100
61-005 Poznań

Adresy sklepów, do których możesz osobiście dostarczyć reklamowany produkt:
Warszawa, ul. Mokotowska 39
Poznań, ul. Ratajczaka 42
Szczecin, Al. Piastów 72
pixel