Zwroty - LAURELLA

U nas zwroty są łatwe i szybkie!

Twoja wygoda jest dla nas bardzo ważna. Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 opcje zwrotu - wybierz tą, która najbardziej Ci odpowiada.
Na odstąpienie od umowy masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zanim dokonasz tradycyjnego zwrotu rozważ Wymianę Społecznościową.
LAURELLA prowadzi na Facebooku grupę zrzeszającą ponad 20 tysięcy #laurellagirls.
Zanim zwrócisz produkt opublikuj swoje zdjęcie i zapytaj o szczerą opinię.
Możesz liczyć, że osoby ceniące sobie ten sam styl ubierania co Ty rozwiążą dylemat, z którym się mierzysz: zostawić czy zwrócić?.
DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO GRUPY??
  1. Pozwól innym odkupić Twoje zakupy
    Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez inną #laurellagirl.
    Gdy ogłosisz chęć zwrotu sukienki z pewnością inne osoby chętnie ją od Ciebie odkupią lub się wymienią.
    Nie martw się o wysyłkę - w ramach wymiany społecznościowej pokryjemy koszty wysyłki pomiędzy Klientkami.
  2. Niedostępna sukienka, na którą polujesz jest na wyciągnięcie ręki!
    Każdego dnia na naszej grupie pojawia się kilkadziesiąt postów, w których inne Klientki deklarują chęć wymiany lub sprzedaży nowych i używanych produktów LAURELLA. To Twoja szansa na zdobycie produktów, których nie udało się Tobie zakupić w naszym sklepie.
  3. W grupie siła
    Zastanawiasz się nad zakupem jakiegoś produktu, ale chciałabyś zobaczyć jak inni w nim wyglądają? Rozważasz zamówienie sukienki, lecz chcesz zapytać o opinie osób, które już ją mają? Nie wiesz czy dobrze wyglądasz w nowej sukience?
    Żadne Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.
Dołącz do naszej grupy Facebookowej: https://www.facebook.com/groups/2273462269625276
Wymień się ubraniami z innymi lub je sprzedaj. LAURELLA pokrywa koszty wysyłki!
Więcej informacji na www.laurella.pl/wymiana-spolecznosciowa
Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwrotów", która znajduje się z "Twoim koncie".
Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz zwrot poprzez Paczkomaty Inpost.
UWAGA: Korzystając z promocji "Darmowe zwroty" jedyną dostępną opcją zwrotu środków jest zwrot kwoty na saldo klienta, do wykorzystania przy okazji realizacji kolejnych zakupów w sklepie internetowym. Jeżeli chcesz otrzymać pieniężny zwrot środków zamiast zasilenia salda Twojego konta - nadaj przesyłkę na swój koszt.
UWAGA: Darmowe zwroty nie są dostępne dla zamówień opłaconych za pośrednictwem Paypo. W przypadku zwrotu zamówień opłaconych przez Paypo konieczne jest samodzielne zwrócenie towaru. Zwrócone środki zasilą Twoje konto Paypo, umniejszając Twoje zobowiązanie wobec tej firmy lub kończąc Twoją umowę o płatność odroczoną.
W ostatnim kroku procesu zwrotu automatycznie zostanie wygenerowana etykieta zwrotna InPost.
Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek.
Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany Twoje saldo zostanie zasilone. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetworzenia zwrotu wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwrotów", która znajduje się z "Twoim koncie".
Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz "Samodzielna wysyłka" a następnie wybierz sposób w jaki chcesz otrzymać zwrot środków.
W ostatnim kroku procesu pobierz wydruk zgłoszenia zwrotu i umieść go w paczce.
Pamiętaj, że musi być ona opłacona. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Przesyłkę wyślij na poniższy adres:
Laurella / ALTMASTER
ul. Julianowska 61
05-500 Piaseczno
Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany Twoje środki zostaną zwrócone zgodnie z wybraną formą zwrotu płatności. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetworzenia zwrotu wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
pixel