Zwroty - LAURELLA

U nas zwroty są łatwe i szybkie!

Twoja wygoda jest dla nas bardzo ważna. Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 opcje zwrotu - wybierz tą, która najbardziej Ci odpowiada.
Na odstąpienie od umowy masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwrotów", która znajduje się z "Twoim koncie".
Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz zwrot poprzez Paczkomaty Inpost.
UWAGA: Korzystając z promocji "Darmowe zwroty" jedyną dostępną opcją zwrotu środków jest zwrot kwoty na saldo klienta, do wykorzystania przy okazji realizacji kolejnych zakupów w sklepie internetowym. Jeżeli chcesz otrzymać pieniężny zwrot środków zamiast zasilenia salda Twojego konta - nadaj przesyłkę na swój koszt lub dokonaj zwrotu w naszych sklepach stacjonarnych.
UWAGA: Darmowe zwroty nie są dostępne dla zamówień opłaconych za pośrednictwem Paypo. W przypadku zwrotu zamówień opłaconych przez Paypo konieczne jest samodzielne zwrócenie towaru. Zwrócone środki zasilą Twoje konto Paypo, umniejszając Twoje zobowiązanie wobec tej firmy lub kończąc Twoją umowę o płatność odroczoną.
W ostatnim kroku procesu zwrotu automatycznie zostanie wygenerowana etykieta zwrotna InPost.
Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek.
Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany Twoje saldo zostanie zasilone. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetworzenia zwrotu wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwrotów", która znajduje się z "Twoim koncie".
Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz "Samodzielna wysyłka" a następnie wybierz sposób w jaki chcesz otrzymać zwrot środków.
W ostatnim kroku procesu pobierz wydruk zgłoszenia zwrotu i umieść go w paczce.
Pamiętaj, że musi być ona opłacona. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Przesyłkę wyślij na poniższy adres:
Laurella / ALTMASTER
ul. Julianowska 61
05-500 Piaseczno
Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany Twoje środki zostaną zwrócone zgodnie z wybraną formą zwrotu płatności. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetworzenia zwrotu wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Przyjdź do jednego z naszych sklepów stacjonarnych, nie zapomnij zabrać dowodu zakupu. Zwrotu dokonasz bezpłatnie na miejscu
Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany Twoje środki zostaną zwrócone zgodnie z wybraną formą zwrotu płatności. Zostaniesz o tym poinformowany wiadomością e-mail. Standardowy termin przetworzenia zwrotu wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Sklepy stacjonarne nie dokonują zwrotu środków w formie gotówkowej.
Adresy sklepów:
Warszawa, ul. Mokotowska 39Poznań, ul. Ratajczaka 42Szczecin, Al. Piastów 72
pixel